Kantoren enkel open op afspraak, maar onze dienstverlening stopt niet

​Met de groeiende coronacrisis hebben we besloten om extra maatregelen te treffen om de gezondheid van onze werknemers en onze leden maximaal te beschermen. Paniek is nergens voor nodig, maar voorzichtigheid is wel geboden. ​​​​​​​​​

 

Daarom zijn onze kantoren vanaf maandag 16 maart 2020 enkel op afspraak open. De rode brievenbussen worden nog altijd leeggemaaktVoor zeer dringende vragen kan je langskomen, maar enkel op afspraak. Andere vragen stel je best via mail of telefonisch. 

Ik heb een dringende vraag. 
Bel dan naar 09 333 55 00. Een van onze medewerkers zal je vraag proberen te beantwoorden, of je een afspraak geven in een van onze kantoren. Ook kan je bij dringende vragen online een afspraak maken. Klik dan HIER​

Indien je langskomt op afspraak in een van onze kantoren moet je letten op het volgende: 
  • Kom niet langs als je ziek bent of een verkoudheid hebt.
  • Hou minstens 1 meter afstand van andere personen. 
  • Let op een goede handhygiëne: was je handen regelmatig! 
Word je arbeidsongeschikt? 
Bezorg ons tijdig je getuigschrift van arbeidsongeschiktheid. Dat kan nu ook digitaal.​


Ik heb een vraag, maar het is niet dringend.
Vul dan HIER het contactformulier in. Onze medewerkers proberen je zo snel mogelijk te helpen. Kan je niet mailen? Dan kan je bellen naar 09 333 55 00. Maar opgelet: door de sluiting van de kantoren kan het druk worden op onze telefoonlijnen. 

Ik heb een afspraak met een maatschappelijk werker. Gaat dit nog door? 
Onze dienst maatschappelijk werk contacteert je en helpt je maximaal telefonisch verder. Indien een fysieke afspraak nodig is, dan maken we die uiteraard.
Ik heb een afspraak met een gezondheidsprofessional
De afspraken met de gezondheidsprofessionals van Fit&Well2DAY gaan niet door. Heb je een afspraak, dan neemt de professional met jou contact op voor een nieuwe datum.​
 
Kan ik nog langsgaan bij de Mediotheken (thuiszorgmateriaal)?

Onze winkels zijn gesloten maar we blijven bereikbaar voor dringende zorgproducten en hulpmiddelen. 

We leveren tijdelijk en onder bepaalde voorwaarden gratis aan huis. Vraag tijdens jouw bestelling zeker naar die voorwaarden. Bestellen kan via 09 333 54 05 of per mail naar mediotheek.bmovl@bondmoyson.be.


Ik heb een afspraak met een adviserend-arts. Gaat dit nog door?
Neen, de consultaties met de adviserend-artsen worden uitgesteld naar een latere datum. Het is wel mogelijk dat de adviserend-arts jou telefonisch contacteert voor bijkomende informatie. 

Wanneer gaan de kantoren weer open?
Dat kunnen we nog niet voorspellen. We doen er alles aan om de kantoren zo snel mogelijk opnieuw te openen, maar we houden hierbij rekening met de aanbevelingen van de overheid. De gezondheid beschermen van onze leden en medewerkers is onze prioriteit!  

Vragen over thuiszorg of thuisverpleging)?

Een antwoord op de meest gestelde vragen over thuiszorg en corona vind je hier. Je kan ook bellen naar 09 333 55 00 (kies optie 2)​.


Bekijk ook de overzichtspagina met andere info over coronamaatregelen.


Contacteer ons

Voor alle vragen over jouw ziekteverzekering

Bond Moyson Oost-Vlaanderen

09 333 55 00