Kantoren enkel open op afspraak, onze dienstverlening stopt niet

​Met de coronacrisis hebben we besloten om extra maatregelen te treffen om de gezondheid van onze werknemers en onze leden maximaal te beschermen. Paniek is nergens voor nodig, maar voorzichtigheid is wel geboden.​​​​​​

 

Kantoren weer toegankelijk na afspraak

Vanaf maandag 18 mei kan je opnieuw terecht in onze kantoren, na afspraak.


Verder blijven we bereikbaar op 09 333 55 00 en via vragen@bondmoyson.be. 
Heb je documenten voor je ziekenfonds? Onze rode brievenbussen worden volgens de normale regeling leeggemaakt.

Kom je langs op afspraak in een van onze kantoren, hou dan rekening met volgende veiligheidsmaatregelen: 

  • Kom niet te veel op voorhand, we kunnen slechts een beperkt aantal mensen tegelijk binnen laten.
  • Kom niet langs als je ziek bent of een verkoudheid hebt.
  • Kom alleen, tenzij je noodzakelijk iemand nodig hebt om je bij te staan.
  • Hou minstens 1,5 meter afstand van andere personen.
  • Let op een goede handhygiëne: was je handen regelmatig, desinfecteer je handen bij het betreden en het verlaten van het kantoor, met de beschikbare handgel.
Word je arbeidsongeschikt? 
Bezorg ons tijdig je getuigschrift van arbeidsongeschiktheid. Dat kan nu ook digitaal.​


Ik heb een vraag, maar het is niet dringend.
Vul dan HIER het contactformulier in. Onze medewerkers proberen je zo snel mogelijk te helpen. Kan je niet mailen? Dan kan je bellen naar 09 333 55 00. Maar opgelet: door de sluiting van de kantoren kan het druk worden op onze telefoonlijnen. 

Ik heb een afspraak met een maatschappelijk werker. Gaat dit nog door? 
Onze dienst maatschappelijk werk contacteert je en helpt je maximaal telefonisch verder. Indien een fysieke afspraak nodig is, dan maken we die uiteraard.
De gezondheidsprofessionals van Fit&Well2DAY zijn weer gestart

Heb je een consultatie op afspraak bij een diëtist, pedicure, audioloog of andere gezondheidsprofessional? Breng dan zeker je eigen mondmasker mee en draag het zodra je het kantoor binnenkomt. ​

Wanneer kan ik weer langsgaan bij de Mediotheken (thuiszorgmateriaal)?

Al onze winkels gaan op maandag 11 mei terug open! Onze medewerkers zetten alles op alles om jou zo goed mogelijk te helpen. Daarbij volgen we strikt alle maatregelen van de overheid. Het dragen van een mondmasker in onze winkels is sterk aanbevolen.​ Want gezondheid en veiligheid staan voorop. Wij kijken ernaar uit om jou opnieuw te mogen verwelkomen.

Bestel je liever van thuis uit? Dat kan ook nog altijd via 09 333 54 05 of per mail naar mediotheek.bmovl@bondmoyson.be.


Ik heb een afspraak met een adviserend-arts. Gaat dit nog door?
Neen, de consultaties met de adviserend-artsen worden uitgesteld naar een latere datum. Het is wel mogelijk dat de adviserend-arts jou telefonisch contacteert voor bijkomende informatie. 

Wanneer gaan de kantoren weer open?
Dat kunnen we nog niet voorspellen. We doen er alles aan om de kantoren zo snel mogelijk opnieuw te openen, maar we houden hierbij rekening met de aanbevelingen van de overheid. De gezondheid beschermen van onze leden en medewerkers is onze prioriteit!  

Vragen over thuiszorg of thuisverpleging)?

Een antwoord op de meest gestelde vragen over thuiszorg en corona vind je hier. Je kan ook bellen naar 09 333 55 00 (kies optie 2)​.


Bekijk ook de overzichtspagina met andere info over coronamaatregelen.


Contacteer ons

Voor alle vragen over jouw ziekteverzekering

Bond Moyson Oost-Vlaanderen

09 333 55 00